Вектор діяльності "Професійна майстерність педагогів як запорука підвищення якості освіти вихованців та учнів в умовах упровадження інновацій освітнього простору Нової української школи"
удосконалення системи планування та координування діяльності всіх ланок навчально-виховного процесу, внутрішньошкільного контролю, інформаційне та методичне
забезпечення діяльності закладу;
управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, забезпечення умов для індивідуального розвитку дітей, досягнення ними рівня навченості з урахуванням їхніх
пізнавальних інтересів та можливостей;
створення умов для постійного професійного вдосконалення педагогічних працівників, підвищення їхньої фахової майстерності, вивчення та впровадження у
навчально-виховний процес кращого досвіду вчителів закладу, району, області, України;
сприяння засвоєнню в практичній діяльності інноваційних педагогічних технологій, нових форм організації навчально-виховного процесу, залученню педагогічних
працівників до науково-дослідницької та експериментальної діяльності;
вивчення нормативно-правових документів, які визначають державну політику в галузі освіти
впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей нової української школи;
реалізація методичної теми «Професійна майстерність педагогів як запорука підвищення якості освіти вихованців та учнів в умовах упровадження інновацій освітнього
простору Нової української школи»;
створення оптимальних умов для організації неперервної освіти педагогічних працівників, розвитку їхнього творчого потенціалу, мотивації до самоосвітньої
діяльності, уміння використовувати продуктивні форми, методи й прийоми навчальної діяльності, формування здатності до критичного самоаналізу результатів;
забезпечення наступності в організації та змісті дошкільної й початкової, початкової та базової школи відповідно до вимог нових Державних стандартів освіти;
спрямування діяльності ШМО на підвищення якості кожного уроку як основної форми навчально-виховного процесу;
підвищення якості освітніх компетентностей учнів через запровадження особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів до організації навчання, формування
творчого учнівського середовища, морально-духовних цінностей особистості, упровадження елементів мультимедійних технологій та використання мережі Інтернет;
удосконалення дошкільної освіти через орієнтацію на особистісно зорієнтований підхід до навчання, гуманітаризацію, інтеграцію змісту, виховання духовності дитини,
розвиток почуття національної приналежності, формування природничо-наукової картини світу;
виховання людини з високогуманними особистісними якостями, громадянина-добротворця, патріота рідного краю; формування ціннісного ставлення особистості до
суспільства і держави, забезпечення духовної єдності поколінь, збереження народних звичаїв; досягнення ефективної координації профілактичної, просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості,
правоохоронних органів щодо запобігання негативним проявам поведінки учнів у системі превентивного виховання