Сьогодні країна проживає один із найсуворіших періодів становлення та розвитку. Відбувається випробування народу на стійкість, мужність, порядність. Загартовується сила і дух нації, викристалізовуються її цінності, торується нелегкий шлях до суверенності. Спостерігається знецінення традиційних моральних норм, пропаганда жорстокості, бездуховності, невизначеність в оцінці подій історичного минулого, що негативно впливає на формування цінностей молодого покоління. Виростають молоді люди, позбавлені почуття національної гордості, яким насаджується безкультур’я, нівелюється совість, деградує мораль. У цих умовах постає розв’язання найгостріших проблем не тільки на державному рівні, а й глобальна інновація виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу, що виступає пріоритетом гуманітарної політики України. Свідченням цього є прийняття Концепції Нової української школи та реалізація Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Саме тому, актуальність системи виховної роботи зумовлена активним різнобічним пошуком шляхів результативного впровадження нової патріотичної парадигми виховання. До того, у Концепції Нової української школи проголошено принцип єдності навчання й виховання, що зумовило використання методів креативної освіти у вихованні особистості. Отже, виховна система навчального закладу «Консолідація дитячого соціуму з метою виховання національної гідності методами креативної освіти в контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи» має не тільки соціальну, суспільно-політичну та практичну актуальність, а й відображає прогресивні тенденції розвитку сучасної педагогіки, відповідає сформованому соціальному замовленню на ефективні виховні системи та інноваційні технології виховання